Erakordne veahind: edasi-tagasi lennupiletid aastavahetuseks Šveitsist Taisse (Phuket) 6 eurot!

Saadaval on veahinnaga lennupiletid Zürichist Phuketisse edasi-tagasi aastavahetuseks 6 euroga!

Broneeri piletid SIIT (17. detsember – 2. jaanuar)

Broneerimisleht on hispaaniakeelne, seega vajadusel kasuta google translate abi!

NB! Enne ülejäänud lennupiletite ostmist ning majutuse broneerimist tasub oodata lennufirma kinnitust piletitele!

Tallinnast Zürichisse saab aastavahetusel ca 180 euroga. Vaata näiteks Momondost.

 

Näidisbroneering

6

Kommentaarid (52)

    1. Saab küll broneerida, kuid ta ei aktsepteeri Maestro kaarti. Proovisin Masteriga ja läks läbi.

  1. Ostisn minagi kaks piletit, kas tegemist võib olla ka pettusega ? Raha ei ole küll suur, kuid siiski 😀

  2. Sain 2 piletit, aga tuli kiri, et vastavad 24 h jooksul, otseselt pileti kinnitust pole. Ootan huviga 🙂

  3. Sain 2 piletid soetatud 7.12€ eest, confirmation tuli mailile aga pileteid veel pole seega tasub 2-3 päeva oodata, et kas tuleb raha tagasi või võib Šveitsi pileteid hakata ostma:)

  4. 2 piletit sain vanematele, ühele lapsele ka õnnestus broneerida. Ülejäänud 2 peavad vististi koju jääma.

  5. Kl 15:08 ja 15:17 sain ilusti nii endale kui mehele piletid kätte. Eks nüüd näis, kas nad kinnitavad ära ka 🙂

  6. Ostsin 15.00 4 tk Visa Electroni Rootsis tehtud kaardiga. Sain osta ainult ühe kaupa ja laste omad tegin ka ma nimele(võtsin selle 12 eurose variandi) loodan,et see see nati kallim muudetav variant.Sain broneeringu kinnituse,et vaatavad üle 24h jooksul.Hoiame siis hinge kinni.Issand ma ei süvenenud üldse kui kaua,loodab et ikka puhkust saab nii kaua.Aga jah see oleks liiga hea ikka.

  7. Sain ka pileti, tuleb eestlaste lend kui kõik õnnestub 🙂 tore oleks minejatega kontakti saada sel juhul 🙂

  8. Oskab keegi nõu anda? Ei lase piletit osta – annab lihtsalt errori, et miski on valesti aga konkreetset juhist ei anna. Kõik andmed juba kordi üle vaadanud 🙂

  9. Õnnestus osta 2 piletit täiskasvanutele! Ootame kinnitust. Tahtsin ka lastele osta, aga ei saanud kahjuks hispaaniakeelse leheküljega niivõrd hakkama, et Reisidiilide poolt sätitud otsingukriteeriume muuta…

  10. Ja juba tuligi vabanduskiri ja lubadus broneering tagasi kanda 🙁 Aga oligi liiga hea, et tõsi olla 😀

  11. Tere. Kas kellelgi õnnestus tõesti ka reaalne pilet saada, milelga on võimalik lennata? Ise sain vastuseks vabanduskirja.

  12. Sain ainult vastuseks et minu broneering on tööse võetud ja vastavad 24 tunni jooksul. Kardan, et järgmine kiri on ka vabandus ja raha tagasi..

  13. Muideks sain ka mina eile vabandus kirja aga kui täna jälle lingile vajutada on hind taaskord 6.90

  14. Mina sain kinnituse, et broneering läks läbi ja .pdf formaadis piletid.
    Sõbral kahjuks ei läinud õnneks ja sai ka vabanduskirja, et tehniline probleem

    1. Mul võeti kontolt on 7 euri asemel 1400 euri, aga pileteid pole saanud ja ka vabandasid, et tehniline probleem.

  15. Huvitav, teise pileti kohta pole siiani vabanduskirja tulnud. Enne oli mõlema pileti raha mu arvelt broneeritud, nüüdseks on see mitte tagasi kantud vaid hoopiski arvelt maha võetud aga uut infot ei miskit… Kuidas teistel on, kellele vabanduskiri tuli? Kas raha vabastati broneeringust või võeti samuti maha?

    1. Mul üle 24h möödas ja seis ikka sama – pole tühistatud ning pole ka kinnitatud. Raha siiani bronni all.

  16. Raha on arvelt maha läinud, aga mingit infot peale eilset informeerivat kirja (oodake 24 h) ei ole tulnud…

  17. sain ühe broneeringu cancellationi. teistele mitte. ilmselt tuleb broneeringut tühistama hakata, aga ehk seda nad ootavadki võibolla? Kas keegi oskab öelda, kes on kaupmees, kellelt teenust sai ostetud? 🙂 Misasi on Rumbo või mis on lastminute.ee group?

    1. Tere. Ostsime ise samuti need piletid ning eile õhtul saadeti kiri, kus öeldi, et tagasimaksmine võtab veidi aega. Täispikkuses:

      En relación a comunicaciones anteriores relativas a tu solicitud de reserva debemos explicarte por qué podrían quedar transacciones pendientes en tu tarjeta. Al aceptar el pago seguimos un procedimiento estándar llamado “límite de crédito temporal”, según el cual la cantidad que debe abonar el cliente se “retiene” y no se descuenta del saldo disponible de la cuenta.

      Este sistema está diseñado para proteger los fondos del cliente, y el hecho de que afecte a la disponibilidad de la tarjeta significa que no se aplica ningún cargo hasta que se confirma la reserva, por lo que no hay ningún impacto en los intereses o en el periodo de liquidación.

      Te aseguramos que no se ha realizado ningún cargo en tu cuenta y el crédito retenido se reembolsará conforme a los plazos de la entidad bancaria correspondiente. Lamentablemente, este proceso puede prolongarse varios días y te recomendamos que te dirijas a la entidad emisora de la tarjeta para solicitar más información al respecto.

      Si necesitas más ayuda, no dudes en ponerte en contacto con nosotros llamando al 902 123 999* (lun – vie, 08:30 – 20:30; sáb – dom: 10:00 – 19:00 CET).

  18. Mul broneeringut kinnitades andis errorit, et pileteid selle hinnaga enam ei ole, kuid siiski võeti ühe tehingu pealt mu kontolt maha 3* 9 euri millegagi, lisaks ülekande tasud , kokku summas ligi 40 eurot. Õnneks helistati pangast ning teavitati kahtlastest tehingutest kontol ning panin kaardi kinni. Pole saanud mingit kinnitust ega ka mingit vabanduskirja.
    Tegin panka avalduse ning tehingud peatati ning saan oma raha tagasi. Täielik petu-diil 🙁

  19. Kas keegi on raha tagasi ka saanud? Mul üks broneering tühistatud, teise kohta pole kinnitust tulnud, mõlemad maksed on bronnis, meilidele nüüd enam üldse keegi ei vasta.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga