Käesolevaid tingimusi kohaldatakse majutusasutuste müügil eraldi reisiteenusena ning tegemist ei ole pakettreisi osana. Reisidiilide keskkonnast (www.reisidiilid.ee/hotellid) piletite ostmine tähendab käesolevate tingimuste aktsepteerimist kliendi poolt.

  1. Mõisted

Agent – Reisidiilid OÜ (Registrikood: 12472112). Agent on Teenusepakkuja poolt osutatavate Reisiteenuste volitatud müügiagent ehk vahendaja. Agent ei ole Kliendi ja Teenusepakkuja vahel sõlmitud Reisiteenuse osutamise lepingu pooleks.

Klient – Füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab Müügikeskkonda ja/või väljendab muul viisil huvi sõlmida või sõlmib Agendi vahendusel Teenusepakkujaga Reisiteenuse osutamise lepingu.

Reisiteenus – mistahes majutusega seonduv Teenusepakkuja teenus, mille Agent kättesaadavaks teeb aadressil www.reisidiilid.ee/hotellid

Teenusepakkuja – majutusteenust majutusaasutsuses (nt hotell, apartment, kämping jne) osutav ettevõte, kellega Klient avaldab soovi sõlmida ja/või sõlmib teenuse osutamise lepingu.

Müügikeskkond – Agendi poolt veebiaadressil  www.reisidiilid.ee/hotellid kättesaadavaks tehtav broneerimissüsteem, mis kajastab reaalajas Teenusepakkujate poolt osutatavaid Reisiteenuseid.

Voucher – Agendi poolt Kliendile edastatav broneeringu kinnitus, mis tuleb majutusasutuses esitada ja mis tõendab teenuse saamise õigust Teenusepakkujalt vastavalt Voucheri peal kirjas olevas ulatuses. Voucher on elektroonilisel kujul, kuid Teenusepakkujale tuleks see Kliendil esitada väljaprinditud kujul.

         2. Tasumine

Kui klient on Müügikeskkonnas tasunud pangalingi vahendusel majutusteenuse eest ja makse on laekunud, saadab süsteem talle automaatselt hotelli broneeringut tõendava Voucheri, mis tuleb kliendil esitada väljaprinditud kujul hotelli saabudes. Kui Voucherit ei ole kliendile tema sisestatud e-posti aadressile laekunud 24h jooksul peale broneeringu tasumist tuleb kliendil sellest teada anda info@reisidiilid.ee esimesel võimalusel.

         3. Maksud ja lisatasud

Hotellihinnale võivad lisanduda kohapeal kohalikud maksud (nt turismimaks), mis ei kajastu broneerides hotelli hinnas ja mida saab tasuda vaid hotellis kohepeal. Need maksud varieeruvad sihtkohati ning võivad sõltuda hotelli tasemest. Need maksud tuleb Reisijal ise tasuda lisaks summale, mille maksis Klient broneeringut eest Agendile. Lisainfot kohalike maksude suuruse ja rakendumise kohta saab küsida info@reisidiilid.ee või Teenusepakkujalt.

Reisija on kohustatud ise tasuma kõigi majutuses tehtud lisateenuste eest, mis ei sisaldu hinnas ehk ei kajastu Voucheril (nt täiendavad söögikorrad hotellis, minibaari kasutamine hotellis, spaateenused jne)

      4. Broneeringu muutmis- ja tühistamispoliitika

Majutusega seotud muudatused ja tühistamised tuleb teha läbi Agendi ja vastavalt Teenusepakkuja kehtestatud reeglitele võib see olla tasuline. Tühistamisreeglid ja tasud on kirjas hotelli broneeringut tehes lingi all „Hotelli tühistamispoliitika“. Kui hotelli broneeringu juures ei ole lisatud tühistamistingimusi, tuleb need üle küsida Agendiga ühendust võttes. Majutust broneerides nõustub klient tühistamis- ja muutmistingimustega.

  1. Majutuse ülebroneering

Kui selgub, et majutusasutus on üle broneeritud (Teenusepakkuja on müünud rohkem tube, kui neil on saadavust), on Teenusepakkuja (vajadusel Agendi vahendusel) kohustatud Kliendile pakkuma sarnast alternatiivset majutust ning kui kliendile see alternatiiv ei sobi, siis kogu makstud raha kliendile tagastama.

     6. Reisidokumendid ja Voucher

Majutusastusse saabudes ja registreerudes tuleb üldjuhul kõikidel külastajatel esitada isiku tuvastamist võimaldav dokument (pass või ID-kaart ja vahel ka viisa) ja välja prinditud hotelli Voucher, mille edastab Agent broneeringu läbiviimise järel.

  1. Check-in ja check-out

Üldjuhul algab hotelli sisseregistreerimine (check-in) kella 14.00–16.00 vahel sõltuvalt hotelli kehtestatud reeglitest. Kui klient jõuab hotelli peale kella 19 tuleks Kliendil sellest hotelli eelnevalt teavitada, kuna kõikides hotellides ei ole sisseregistreerimine 24h ööpäevas avatud.

Väljaregistreerimine (check-out) toimub üldjuhul kella 10.00–12.00 vahel sõltuvalt hotelli kehtestatud reeglitest. Hiline lahkumine võib kaasa tuua lisatasu.

  1. Majutuse tärnid

Majutuse (hotellide) tärnid on hinnang, mis viitab hotellide tasemele. Erinevates riikides võivad olla sama tärniga hotellid väga erineva tasemega. Hotellile antud tärnid võivad ajas muutuda ja seega ei pruugi Müügikeskkonnas märgitud tärnid vastata alati käesolevale tegelikkusele. Seetõttu tasuks enne broneerimist kontrollida tärnide aktuaalsus üle hotelli koduleheküljelt või küsida lisainfot Agendilt.

  1. Probleemid majutuses

Soovitame probleemide tekkimisel koheselt hotelli vastuvõttu pöörduda – paljud probleemid saavad kohapeal kõige efektiivsemalt lahendatud. Agent pakub Müügikeskkonda hotelli broneerimiseks ja ei vastuta Teenusepakkuja pakutava teenuse kvaliteedi eest.

  1. Tubade ja voodite asetus hotellis

Teenusepakkuja ei vastuta broneeritud voodite ja tubade asetuse eest. Näiteks ei saa Agent kaheinimese tuba broneerides garanteerida, et hotellis on saadaval kahe eraldi voodiga tuba või ühe suure voodiga tuba. Garanteeritud on, et Voucheril märgitud inimeste hulk tuppa mahutatakse, kuid voodite asetus sõltub majutusasutuse võimalustest. Suuremates tubades kasutatakse üldjuhul lisaks põhivoodile ka lisavoodit või sohvavoodit.

  1. Piirangud

Osades islamiusulistes riikides (nt Araabia Ühendemiraadid) võivad naine ja mees osades majutusasutustes tuba jagada vaid juhul, kui ollakse abielus. Osades riikides (nt USA) võib  hotelli broneerimiseks nõutud olla vähemalt 21 aastat vanust.

Agent ei vastuta, kui Klient ei ole välja selgitanud, kas majutuses esineb piiranguid ja seetõttu esineb tõrkeid teenuse saamisel. Infot piirangute kohta võib küsida kas majutusasutusega ühendust võttes või küsida Agendilt info@reisidiilid.ee

  1. Kliendi taganemisõigus

Võlaõigusseaduse alusel ei ole sidevahendi abil majutus-, toitlustus- ja vaba aja veetmise teenuse osutamiseks sõlmitud lepingutest taganemine lubatud. Kliendil tuleb arvestada, et eelnimetatud teenuste ostmisel puudubõigus kinnitatud tellimust 14 päeva jooksul tasuta tühistada. Tasuta tühistamine on võimalik juhul kui seda lubavad hotelli tühistamisreeglid.

13. Isikuandmed

Reisikorraldaja tohib töödelda ja töötlemiseks edastada kolmandatele osapooltele (üksnes Reisilepingu täitmise tagamise eesmärgil) Reisija poolt Reisikorraldajale edastatud isikuandmeid.

14. Vastutus

Reisija ja Reisidiilid OÜ vahelistele õigussuhetele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte. Vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Nende mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kas Tarbijavaidluste komisjon või Harju Maakohtus.