Abimees lennupiletite ostmisel Momondost

Momondo on erinevaid lennupiletite edasimüüjaid koondav süsteem. Esialgu võib keskkond tunduda keeruline, kuid lähemal tutvumisel on tegemist asjaliku tööriistaga leidmaks ja soetamaks parima hinnaga lennupileteid.

Järgnevalt mõned näpunäited, millele pöörata tähelepanu Momondot kasutades.

  • Vaikeväärtusena kuvatakse otsingutulemusena alati kõige soodsamat hinda, kuid alati on võimalik valida, millisest keskkonnast piletid broneerida. Mõistlik on teha eeltööd ning Googeldada vastavat edasimüüjat. Kui kasutajad seda väga palju kritiseerivad, siis tasub maksta veidi rohkem, aga osta piletid usaldusväärsest keskkonnast. Osadel keskkondadel on probleemiks näiteks täiesti olematu klienditeenindus. Omadest kogemustest julgeme soovitada näiteks BudgetAiri, Expediat või Ebookersit, mida loetakse kvaliteetseteks broneerimiskeskkondadeks.

1

2

  • Osad edasimüüjad võtavad lisatasu krediitkaardiga maksmise eest, mistõttu tasub alati eelistada pildiga deebetkaarti piletite ostmisel.
  • Reisi kuupäevasid, reisijate arvu, sihtkohtasid jm saab muuta peamenüüs

  • Momondol on väga mugav otsingusüsteem. Juhul kui paned reisi kokku kahest erinevast lennumarsruudist, siis saad sorteerida mõlema suuna lende nii nende väljumis- kui sihtkohta jõudmise aja järgi.

4

 

  • Momondol on ka mugav lennukalender, mis võimaldab näha, mis päevadel on kõige soodsamad lennud saadaval.

 

5

 

  • Momondo kuvab vaikeväärtusena hindu sinu soovitud valuutas (seda saad valida lehe päisest), kuid maksmise ajal võivad hinnad olla näiteks naelsterlingutes ning peab arvestama ka konverteerimistasuga, mis hinnale lisandub. Selleks võib kasutada vastava krediitkaardi kalkulaatorit, näiteks VISA puhul saab seda teha SIIT
  • Alati tasub väga hoolikalt lugeda läbi edasimüüja tingimused. Paljudel juhtudel tähendab lennupiletite ostmine otse lennufirma kodulehelt paremaid tingimusi (näiteks Airbalticu kodulehel on pagasi tasu 30 eurot, aga läbi erinevate edasimüüjate 35 eurot). Samuti kõikvõimalikud muud tingimused, näiteks lennupiletite tühistamised, muutmised, nimevahetused jms maksavad reeglina rohkem edasimüüja kaudu. Suuremal osal juhtudest leiab aga Momondo kaudu soodsamad piletid kui otse lennufirma kodulehelt.
  • Momondo kombineerib teinekord jätkulennuks sama linna erinevaid lennujaamasid. See tähendab, et pead lennujaama vahetama ning veenduma, et aeg oleks piisav ühest lennujaamast teise jõudmiseks. Üldjuhul annab otsingutulemus sellest ka eraldi märku.
  • Momondo kuvab esimese tulemusena kõige soodsamat hinda. Tasub vaadata ka veidi kallemaid hindasid. Teinekord maksab pilet küll 10 eurot rohkem, kuid võib säästa näiteks 10 tundi lennujaamas ootamist.
  • Erinevate riikide Momondod kuvavad erinevaid edasimüüjaid, mistõttu võivad ka hinnad erineda. Seetõttu tasub katsetada erinevate riikide Momondo hindade erinevust. Samuti erinevate valuutade (näiteks kui mõni valuuta on märgatavalt nõrgenenud just euro või dollari suhtes). Soodsaimad hinnad on tihti USA Momondo.com kaudu, kus on edasimüüjaks näiteks Tripsta. Vaikevalikuga suunatakse Eesti IP-lt Momondo.com külastajad Momondo.ee-sse, mistõttu tuleb seda käsitsi ümber seadistada.
  • Lastele kehtib tihti soodsam hind kui täiskasvanule. Momondost otsides saad määrata ära lapse vanuse

1

 

  • Momondot on võimalik kasutada nii mobili kui arvutiga, kuid teatud juhtudel võivad hinnad erinevates seadmetes erineda!


14 kommentaari teemal “Abimees lennupiletite ostmisel Momondost

  1. Tere!

    Kuidas on teil aga kogemus tripsta ja ticket.ee-ga. Mõlema puhul googeldades leiab ainult halba, kes on piletitest ilma jäänud ja kelle pileteid pole kunagi ära broneeritudki.

    Ise kasutasin ka seda sama lehte, aga lõpptulemusena ostan alati pigem lennufirma käest otse selle pileti, maksan küll kümmekond eurot juurde, aga vähemalt on kindel minek. Siit ka küsimus, et kuidas mõned lehed lennufirmade omadest ka odavamalt müüa saavad. Kas neil on mingisugused sooduskoodid?

    Päikest

    1. Tere. Meil kahjuks eelpool nimetatud edasimüüjatega kokkupuude puudub, mistõttu ei julge soovitada ega ka otseselt maha laita.

      Edasimüüjad saavad kaubelda omale paremaid tingimusi lennufirmalt, välja arvatud teatud juhud (nt odavlennufirmade puhul on edasimüüjatel hinnad üldjuhul samad või isegi veidi kallimad).

    2. Tere!
      Kasutasin Tripstat ja jäin rahule. Minu tekkinud probleemi lahendas nende inglisekeelne klienditeenindus.

    3. Sai hiljuti Tripsta kaudu piletid ostetud. Mõne aja pärast lennufirma muutis lennugraafikut.
      Tripsta suhtlus oli kiire, abivalmis ja lõppkokkuvõttes (kuna pakutud graafik ikka ei sobinud), sain kogu raha tagasi.
      Kui see ei olnud erand, siis julgen ka teinekordki seda saiti kasutada.

    4. Tere,

      ei soovita tickets.ee. Just tegelen raha tagasisaamisega, nendel krediitkaardiga maksmised ei toimi. Sellega inimesi lollitavadki ja raha teenivad? Nad ei ole üldse huvitatud sinu probleemi lahendamisest.

  2. Olen samuti Tripstaga väga rahule jäänud. Korduvalt ostnud ja küsimuste korral vastavad Emailile.

  3. Ostsin tickets.ee kaugu piletid Londonisse. Piletid sain ilusti kätte ja airbalticu lehel kontrollides on need ka reaalselt olemas. Kuigi Visa Creditiga ei saanud osta (ei aksepteerinud mu kaarti) ja pidin natuke rohkem maksma, kui alguses kõige odavama pakkumisega näitas. Tundub, et see neil tüüpiline skeem. Reis on ise on küll kahe nädala pärast, aga ei muretse väga. Eks kui lennujaama jään, siis annan teada 😀

  4. Kasutasin viimati Airtickets24.com lehte ja jäin väga rahule. Ostsin Turkish Airlines piletid, mis olid veel soodsamad, kui Turkishi enda lehel.

    1. Kehtisid ka kõik Turkishi enda teenused, sealhulgas tasuta ööbimine Istanbulis (kuna oli Turkishi enda connecting lend)

  5. Kasutasin hiljuti Cebust Hong Kongi piletite ostmiseks läbi Monondo sellist vahendajat nagu Bravofly ja samuti kõik toimis. Lennufirmaks oli AirAsia.

  6. Kohe kindlasti ärge kasutage tripair.com’i. Nendega oli kohutav suhtlus, kolm kuud läks aega, enne kui sain oma piletid uuesti korda aetud (pärast Estonian Air’i kadumist ning AirFrance’i omapoolseid lennumuutusi) ning isegi siis selgus lennujaama jõudes, et nad polnud mitte teinud mulle uusi pileteid, vaid ainult broneeringu uutele piletitele ehk siis REAALSELT ei saanud ma lennu peale. Õnneks kohalikud poisid leidsid mulle uue lahenduse ja sain veel samal päeval New Yorki kohale.

  7. Tickets.ee võttis krediitkaardilt suurema summa, kui piletil kirjas koos kõikude lisatasudega, ja mis sai aktsepteeritud Internetipangas (SEB). Klienditeenindus ei suuda seda probleemi lahendada. Kokkuvõttes maksin piletite eest rohkem, kui lennufirma kodulehelt ostes!

  8. Sai soetatud ticket.ee lehelt piletid miamist cancuni lennupikkus 1,5 tundi, piletid saadeti mulle mailile, kuu aega hiljem tuli kiri, et lennufirma piletid tühistanud pakuti alternatiivi lennuajaga 10 tundi, ei sobinud minule. Tahtsin raha tagasi, kirjutasin ja kirjutasin sinna kirju aga ei midagi, vastati ja saab oodake. Hetkel möödunud 2 kuud, pöördusin panka kas saab veel miskit teha, pangas 40 minutit tõestamist ja paberimajandust. Kuna piletid ostetud kindlustusega krediitkaardiga, siis ikka loodan, et saab raha tagasi. Hetkel ikka veel ootan ja ootan.

  9. Tickets.ee tavapraktika on et makstes lisab mingeid tehingutasusid (tavaliselt 6-7 eurot) juurde ja normaalsete pangakaartidega maksta ei saa (proovisin kolme erinevat)
    SEEGA, KUI ODAVAIM PAKKUJA ON TICKETS.EE, SIIS VALI PAREM JÄRGMINE PAKKUJA!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga