Päis

Ülevaade lennufirmadest, kes pakuvad hetkel võimalust tasuta oma reisikuupäevasid muuta!

Oleme kokku pannud ülevaate eestlaste seas populaarsetest lennufirmadest, kes antud keerulises situatsioonis pakuvad reisijatele paindlikke lahendusi.

Finnair

Põhjanaabrite lennufirma pakub kõikidel lendudel tasuta muutmist, mis on ostetud enne 30. aprilli. See tähendab, et kui ostate lennupiletid märtsis ja aprillis, ei pea te muretsema reisi ärajäämise korral, et piletid lähevad raisku, vaid saate need muudeks kuupäevadeks tõsta kuni 30. novembrini 2020.

Easyjet

Pakub kõikidele lendudele (nii ostetud kui ostetavatele) tasuta kuupäevade muutmist. Muutmine tuleb teha hiljemalt 2 tundi enne reisi algust.

Ryanair

Lubab ilma muutmistasuta muuta lendude kuupäevasid, mis jäävad perioodi 13. – 31. märts. Küll aga peab vajadusel maksma juurde hinnavahe, kuid arvestades hetkel maailmas toimuvat, siis pigem on hinnad suvehooaja lõpuni madalad. Kui aga uued lennupiletid on soodsamad, siis Ryanair hinnavahet oma poliitika järgi ei kompenseeri.

airBaltic

Kõikide uute broneeringutega, mis on tehtud ajavahemikul 10. kuni 31. märts, on võimalik tasuta reisi kuupäevasid muuta. Muudetud reis peab toimuma kuni 31. detsembrini 2020 ning võimalik on teostada vaid ühekordset kuupaeva muutmist. Lisaks sellele lubab lennufirma muuta ka kõiki broneeringuid, mis on teostatud kuni 9. märtsini ja mille reis pidi toimuma kuni 31. märtsini.

Juhul kui uue lennupileti hind on olemasolevast kõrgem, tuleb see vahe tasuda. Reisi lähtepunkti ja sihtpunkti ei ole siiski seejuures võimalik muuta.

Lufthansa

Kui broneering on tehtud enne 30. märtsi (nii vanad broneeringud kui uued), saab muuta seda muudeks kuupäevadeks selle aasta sees (lend peab toimuma kuni 31. detsembrini 2020). Samuti, kui broneering on tehtud enne 12. märtsi ja lend peaks toimuma kuni 30. aprillini, siis saab selle tühistada ja otsustada uue lennu kasuks kuni 1. juunini.

LOT

Kui lend toimub 12. märtsi ja 24. aprilli vahemikus, on võimalik tasuta kuupäevasid muuta. Uus lend peab jääma selle aasta sisse. Lennufirma võib küsida hinnavahe eest lisatasu.

Aegean Airlines

Kõigi lendude kuupäevasid, mis jäävad perioodi kuni 20. aprillini ja mis on ostetud kuni 9. märtsini, on võimalik lisatasuta muuta.

Etihad Airways

Lennufirma pakub ühekordset tasuta kuupäevade muutmist kõigile uutele broneeringutele, mis on tehtud perioodil 8. märtsist 7. aprilli.

SAS

Pakub vahemikus 5. – 19. märts ostetud piletitele tasuta ühekordset kuupäevade muutmist. Uus lend peab toimuma kuni 30. novembrini.

Turkish Airlines

Muutmistasu ei küsita lendude eest, mis on ostetud kuni 31. märtsini ja toimuvad selle aasta sees. Hinnavahe tuleb siiski tasuda.

Qatar Airways

Kuni 3 päeva enne lendu, on võimalik kõikide lendude kuupäevasid muuta, mis toimuvad kuni 30. juunini. Alternatiivina on võimalik vahetada lennupilet voucheri vastu, mis kehtib aasta aega.

Air France/KLM

Kõikidele lendudele, mis toimuvad kuni 31. märtsini, võib valida uued piletid lendamiseks perioodil kuni 31. maini 2020. 

British Airways

Lennud, mis toimuvad kuni 15. maini, võib ümber vahetada voucheri vastu, mis kehtib 12 kuud. Samuti kehtib see poliitika piletite kohta, mis on ostetud vahemikus 3. kuni 31. märts.

Norwegian

Lennufirma ei küsi tasu lendude muutmise eest, mis toimuvad Itaaliasse, Austriasse ja USAsse. Samuti puudutab see kõiki muid lende, mis on ostetud 6. ja 22. märtsi vahemikus.

Aeroflot

Ettevõte pakub raha tagasi või tasuta kuupäevade muutmist lendudele, mis toimuvad Hiinasse, Lõuna-Koreasse, Itaaliasse, Hispaaniasse, Iraani, Iisraeli, Prantsusmaale ja Saksamaale. Muudel suundadel kehtivad tavatingimused.

 

Lisaks sellele pakuvad lennufirmad kogu raha tagasi, kui lend on tühistatud. Infot on viimati uuendatud 14.03 kell 11:15 ja võib muutuda ajas! Täpsem info lennufirmade kodulehel.

Soovid midagi täiendada? Anna sellest kommentaarides teada!

Kommentaarid (28)

    1. kas teil on ostetud piletid Smartlynxilt või läbi mõne reisikorraldaja? Kui viimane variant, siis tuleks neilt otse küsida.

          1. Kui on läbi kiwi.com on piletid ostetud 26.03 Küprosele, kuidas me peame toimima, et raha tagasi saada või muuta kuupäeva.

  1. Tere,

    Kas AirFrance info on õige ja reisi uued kuupäevad võivad olla kuni 05.2021? Ise leidnud info, et uus reis peab hakkama hiljemalt 31.05.2020?

    1. Tere. Tõsi, muutsime kodulehel ära. Leidsime KLMi info :
      If you have a KLM ticket starting with 074, issued on or before Tuesday 31 March 2020, and valid for travel between Wednesday 4 March 2020 and Sunday 31 May 2020, regardless of the destination, you can postpone your trip at no extra cost.
      Eile kui vaatasime oli info, et 31.05.2021, mis on ka näiteks siin välja toodud:
      https://support.travelrepublic.co.uk/Alert/1460472032/Can-I-change-the-dates-of-my-flight-due-to-Coronavirus.htm
      Hetkel tasub siiski juhinduda lennufirma kodulehe infost.

    1. Meile teadavaolevalt nad tasuta muutmist ei paku. Ainult sel juhul, kui teie lend muutub või tühistatakse.

    1. Kui teil on meie käest piletid ostetud, siis võtke ühendust info at reisidiilid.ee. Kui mitte, siis pöörduge otse lennufirma või vahendaja poole.

      1. Tere
        Läbi reisidiili on piletid
        Kuna täna on laupäev, kas vastus saabub täna või alles esmaspäeval ?

  2. Vastame teile siin, Jelena. Kui olete Kiwi.com kaudu ostnud, võtke nendega ühendust. Kui neid kätte ei saa, siis sõltuvalt probleemist kontakteeruge otse lennufirmaga ja selgitage olukorda.

  3. Hei,ostsime lennupiletid momondost,see suunas Travelinki lehele ,mille kaudu sai ostetud piletid Miami.Lennufirmad on Finnair ja tagasitulek American Airliens ja Finnair.kelle pokle tuleks nüüd pöörduda,kas lennufirmad v Travelink,kellele maksime lennu rahad?Travelink on küll kui pühitud,meie pole ühtegi kohta leidnud,kus saaks nendega ühendust.Mida soovitate meile,mida teha,kust nõu saada,tänan.

    1. Te peaksite pöörduma Travelinki poole, kui nad juba ise pole teie poole pöördunud. Nende chatis saab kasutajatoega rääkida. Kirjas on, et hetkel vastavad nad ainult neile, kelle lend peaks toimuma järgmise 5 päeva jooksul: Unfortunately, due to the extremely high volume of requests we are only dealing with flights departing within the next 5 days.
      If this is your case and you wish to talk to an agent, please fill in this form regarding your query so we can help you better.

      Kui sealt abi ei saa, siis helistage otse Finnairi ja paluge kuupäevad ära muuta. Suure tõenäosusega antud situatsioonis tullakse teile vastu. Kui aga tühistate, siis peate seda tegema Travelinki kaudu ja neilt ka raha tagasi saama.

  4. Kas oskate soovitada, mida teha, kui Lufthansa piletid on ostetud Mytrip kaudu? Mytrip’il pole ühtegi kontakti kodukal, Lufthansa lehel oma bronni ei leia.. on kellelgil veel sama mure?

    1. Mytripi kontakttelefon on +44 20 3794 7674 või eesti numbrilt helistades 8000 100814
      Arvestage väga pika ooteajaga. Näiteks eile me ei saanud terve päeva jooksul neid kätte. Seega võib olla mõistlik lisaks ka neile kirjutada.
      PS! Kui tahate ümber muuta lennupiletit, siis helistage otse lennufirmasse ja öelge, et te ei saa Mytripi kätte. Sel juhul senimaani kõik lennufirmad on muudatuse ise ära teinud ilma Mytripi vahenduseta.
      PS2! Kui küsite täielikku raha tagastust, siis näiteks Qatar Airways ütles, et vahendajal (nt Mytripil) pole õigus tühistamistasusid küsida, et peate saama kogu selle summa tagasi, mis te lennu eest maksite ja pöörduksite vajadusel lennufirma poole, kui vahendaja seda ei tee.

Kommenteerimine on välja lülitatud.